Kritizálós

Két tag, DanielRock és FreeHand azon van, hogy elmondják véleményüket a nagyvilágnak napjaink könnyű irodalmi ágainak über-képviselőiről... tabuk nélkül, természetesen

Béla, a kabalahörcsög

Friss topikok

  • DanielRock: mindenképp :P az mindig is legends lesz (2008.05.30. 11:48) A Sebhelyesarcú
  • BlackSheep89: A Simpson család az egyik legviccesebb film, amit valaha láttam. A sorozatot sosem szerettem, és e... (2008.05.22. 22:19) A Simpson család
  • BlackSheep89: Sterintem abszolút szórakoztató filmet raktak össze az alkotók. A Macsakafogó számomra a magyar fi... (2008.05.22. 22:16) Macskafogó 2.
  • DanielRock: Miből gondolod h nem éreztem át? Ha EZEK a részek nem voltak abszurdak, akkor semmilyen sem. VAnn... (2008.05.14. 23:14) Sin City - A bűn városa
  • FreeHandz-DanielRock: Úgyvan! Ez sztem mindenidők egyik legjobb musical-e... imádom minden számát (2008.04.23. 17:12) Hair

Macskafogó 2.

2007.12.27. 16:23 FreeHandz-DanielRock

A régóta várt macskafogó második része eljött a moziba, csak sajnos nem sikerült úgy, ahogy a rajongók várták...









Történet:

Az első rész vége után 20 évvel már az egerek uralkodnak. Szinte az összes macskát megszelidítették a Macskafogóval. Ám a Pafrikai dzsungelben maradt egy macska törzs, akiket nem ért el az egéruralom.
Egy napon egy újságíró érkezik a Pafrikai dzsungelbe, ahol a macskák elfogják. elmondja nekik, hogy ők az egyetlenek, akiken nem uralkodnak a macskák.
A törzs sámánja megidézi az alvilág legsötétebb zugaiból Molochot. És ezzel elkezdődnek a bonyodalmak...

Grafika:

Erre egy szavam sem lehet. Maradt a 2D-s látvány, ugyanakkor belesződtek egy egész pici 3D-t is. A szereplők nagyon szépek lettek, nagyon jól megcsinálták az öreg karaktereket.

Zene:

Nem voltak olyan fülbemászó zenék, mint az egyben. A végén a dal el lett b*szva. Nagyon hülyeség a szöveg, egy összecsapott sz*r. A többi tűrhető.

Poénok:

Hatalmas hibája a filmnek! Minden percben kapunk egy rakás hülye szóviccet.
Az egyetlen poén, ami tetszett: Grabowsky találkozik a régi rendőrfőnökével, aki azóta meghülyült egy picit.
"Aranyos gyerek volt, vágott az esze, mint a borotva, csak sajnos hülye volt"
Az öreg rendőrfőnök hülyeségein elmosolydtam :)

Pozitívumok:

Grafika, és... és... őő... Ja, igen, a szinkron.

Negatívumok:

Szóviccek, zene, idióta történet, és az elkapkodott vége... mi volt az?! MI?!
És miért van az, hogy elvileg a gyerekeknek is szólt a történet, amikor a film első két percében levágnak két állatfarkat, két katona vérrel írja fel Grabowsky nevét a földre, aztán meghalnak, és olyan poénok vannak benne, amit egy gyerek nem érthet?... A mellettem lévő kislány elaludt. De nem csak ő, pár felnőtt is...

Legvégül egy trailer:

(1|2|3|4|5|6|7|8|9|10)

FreeHand

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritizalos.blog.hu/api/trackback/id/tr84276448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mixer 2007.12.28. 00:58:19

én még nem láttam,de minden ismerősöm szerint szar lett. mások is a sok szóviccre panaszkodtak. Ti nem érzitek úgy, hogy nagyon sok mostanában készült filmre igaz az,h az alkotók megpróbálnak nagyon viccesek lenni, és ezzel elcseszik az egész történetet? Nemrég megnéztem néhány régi magyar filmet, vígjátékok voltak, komolyan mondom 70 év távlatából is meg tudtak nevettetni az alkotók. Ez most miért nincs? És nem azért mondom ezket,mert divatos fikázni azt, ami új és magyar, egyszerűen valamit nem tudnak. (különben javuló tendenciát mutat a magyar filmgyártás-SZERINTEM)

FreeHandz-DanielRock 2007.12.28. 11:28:16

Mixer: nézd... én se láttam még, de tudom miről beszélsz.. nemrég volt a TV-ben ez az "Egy szoknya egy nadrág"... valami szörnyű az a film. Régi magyar vígjátékot kapásból nem tudok mondani, mer a régi filmek terén igazából nem vagyok jártas (FreeHand sem, gondolom...) De azok télleg viccesebbek, mint ezek a "Hoppcsináljunkfilmet" hányadékok... Egyedli jó magyar vígjáték az az Üvegtigris. Valljuk be, hogy filmkészítés terén az amerikaiak az egyik legjobbak... nekik valahogy mindig van olyan ötletük, amiből nagy profit keletkezik. Ha meg nincs ötletük, akkor átdolgoznak egy könyvet (ami jó ötlet, de nem tökéletes)
Javuló tendencia? Igen ez a te véleményed, de sztem a szép grafika és a király effektek nem minősülnek javulásnak. Ez csak a korral való haladás, ami télleg jó. de nem új

DanielRock

Obinata 2007.12.29. 14:49:19

Nekem azért a pokeres résznél a gyuri bácsi bejött :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.05.22. 22:16:41

Sterintem abszolút szórakoztató filmet raktak össze az alkotók. A Macsakafogó számomra a magyar filmgyártás abszolút alfája és omegája, szóval alapból azzal a gondolattal néztem meg a másodikat, hogy közel sem lesz olyan jó, mint az első. Nem is lett, de nem lett olyan rossz sem.
süti beállítások módosítása