Kritizálós

Két tag, DanielRock és FreeHand azon van, hogy elmondják véleményüket a nagyvilágnak napjaink könnyű irodalmi ágainak über-képviselőiről... tabuk nélkül, természetesen

Béla, a kabalahörcsög

Friss topikok

  • DanielRock: mindenképp :P az mindig is legends lesz (2008.05.30. 11:48) A Sebhelyesarcú
  • BlackSheep89: A Simpson család az egyik legviccesebb film, amit valaha láttam. A sorozatot sosem szerettem, és e... (2008.05.22. 22:19) A Simpson család
  • BlackSheep89: Sterintem abszolút szórakoztató filmet raktak össze az alkotók. A Macsakafogó számomra a magyar fi... (2008.05.22. 22:16) Macskafogó 2.
  • DanielRock: Miből gondolod h nem éreztem át? Ha EZEK a részek nem voltak abszurdak, akkor semmilyen sem. VAnn... (2008.05.14. 23:14) Sin City - A bűn városa
  • FreeHandz-DanielRock: Úgyvan! Ez sztem mindenidők egyik legjobb musical-e... imádom minden számát (2008.04.23. 17:12) Hair

Blöff

2008.01.01. 13:23 FreeHandz-DanielRock

Egy hihetetlenül kegyetlen akció-vígjátékról írok most nektek. Az év utolsó óráiban láttam, de így is beletartozik a 2007-ben láttott összes jó filmek 5-ös toplistájába.

"Anutának kell,babakék színben"

-Mickey

 Török, a feketén működő bokszügynök veszélybe kerül, amikor egy zűrös bandafőnök arra kéri őt, hogy szervezzen be egy cinkelt bokszmeccset. Közben egy gyémántrablás is lezajlik, de rájönnek, hogy a 84 karátos szépségnek lába kél. Valaki a tolvajtól is lop, de ki? A gyémánt igénylője ki akarja nyomozni, így repülőre száll két keményfiúval egyenesen Londonba. A dolgok furcsa dolgok által egymásba folynak, a sors fintora sok szerepet játszik a történetben. És én személy szerint ezt imádom benne.

 

Ami tetszett még:

 Nagy mennyiségű brutalitás… ez a „nem tetszik valami? Disznók közé vele!” stílus bejön nekem. A fő-fő mufti mindenkit megetetett a disznóival… ez nem király?! XD
Sok ember nem bírja, de én igen: Brad Pitt. De én nem azért szeretem, mert olyan „cuki-muki”… hanem mert tényleg bármilyen szerepet rá lehet bízni. Ha a rendező azt mondja, hogy legyen vajszívű fiúcska, akkor az lesz. Ha a rendező azt mondja, hogy legyen lazamenőcsávó, csodák csodájára az lesz. Most ezen nevethetnek egyesek, de ez tényleg így van. Ez nem csak azért van mert színész, hanem azért, mert jó színész. (akinek más a véleménye, annak várom a kommentjét…) Ebben a filmben egy cigányt játszik (Angol cigány? Mifene…) Először amikor ezt hallottam, kissé szkeptikus voltam, aztán meg néztem hogy Brad Pitt cigány-nyelven vakerált. Ilyet se látunk minden nap XD De az volt benne a durva, hogy az ellenfeleit simán ki tudta ütni maximum három karlendítésre (és szerintem ez kicsit túl volt játszva…)
Az egész történetben sok szereplő van, különböző tervekkel, de a sok véletlen egybeesésnek „köszönhetően” mindenkinek köze van a másikhoz.
 

POZITÍVUMOK:

Profi megrendezés, halovány színvilág (ami jól áll neki), izgalmas történet, híres színészek, a film hangulatához tökéletesen eltalált muzsikák, gengszter-feeling, poénos szövegek, és néhol poénos dolgok (fekete humor). Ez is egy olyan film, amit nem elég egyszer megnézni.
 

NEGATÍVUMOK:

Nem nagyon tudok… Aki egy picit nem bírja az ilyen stílust, az semmiképpen ne nézze meg. Nekem a végére már kezem-lábam remegett (bár ez az újév miatt is volt). De mint mondtam, én imádom az ilyen dolgokat

[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

 

U.i.: Bocsánat hogy mostanában szinte mindenre 9-10 pontot adunk… mi ügyelünk arra, hogy csak a legjobbakat pontozzuk ezekkel.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritizalos.blog.hu/api/trackback/id/tr91280845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizeka · http://mizeka.blog.hu 2008.03.10. 21:04:22

imádom. nagyon nagyon jó. amikor láttam 2000-ben, nagy hatással volt tinédzseri létemre :)
süti beállítások módosítása